The Future Summit: mis de toekomst niet!

“Be an optimist. Make your future.” Met dit intrigerende lokkertje in de bagage zakken we morgen donderdag 12 mei met zijn allen af naar The Future Summit, of kortweg #tfs11. Dit trendcongres, dat dit jaar al aan zijn vierde editie toe is, laat op onnavolgbare wijze zijn licht schijnen op wat ons te wachten staat en hoe we ermee kunnen omgaan. In de nabije, maar ook in de iets verdere toekomst.

Op #tfs11 ontdek je de visie van futurewatchers op lifestyle, digitale media, jongeren, mobiliteit…, hoe bedrijven hun toekomst in handen nemen en wat de gevolgen daarvan zullen zijn voor media en marketing. Kijken mee in de glazen bol: keynote speakers Alain de Botton (of “de filosoof van het dagelijkse leven”), Mike Walsh (een Australiër met een eigenzinnige kijk op de digitale toekomst en ontluikende markten) en Joeri Van den Bergh, die baanbrekend onderzoek verrichte rond ‘Generation Y’.

Bemachtig nu een van de laatste zitjes via www.thefuturesummit.be

Focus Advertising is sponsor van The Future Summit.

0 Responses to “The Future Summit: mis de toekomst niet!”



  1. Leave a Comment

Leave a comment